Re: soláry a solární ohřev vody

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Červen 19 19:32:56 CEST 2022

A co tam použít obyčejnou solanku?
Bylo by to za pár korun, dala by se klidně udělat i otevření expanzka.
A pokud by se proděravěl vlnovec, tak by prostě z bojleru šla trochu
slaná voda.

K té poznámce "To, ze niekto vie spravit rozne veci automaticky
neznamena, ze ich vie spravit aj dobre."
Pokud je to myšleno na to, jak jsem psal, že si tak borec postavil, tak
on to provozuje už 4 roky.
Takže už asi ví, jestli je udělané OK nebo ne, řekl bych.

PL