Re: soláry a solární ohřev vody

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Červen 19 17:19:46 CEST 2022

Už jsem to tu psal.
Jsou snad nějaké teplosměnné látky, které mají nízký bod varu. Při
teplotě někde kolem 80C se odpaří a přestanou předávat teplo do zásobníku.
Změnu tlaku samozřejmě musí vychytat expanzka.

Povídal mi to tom jeden borec, který to doma prakticky provozuje.
Kompletně DIY, myslím, že i včetně panelů (ale tím si nejsem jistý).
Je to strojař a praktik, takže umí udělat ledacos.

PL