[OT] Vypocet ceny elektriny

ajtservis info na ajtservis.cz
Neděle Červen 19 10:56:01 CEST 2022

takhle jsem pindal na CEZu, kam jsme prechazeli/vraceli se, proc nam
"elektrotopicum" zvedli cenu o 70% a "panelakarum" jen o 50%. a bylo mi
vysvetleno, ze zdrazeni je z te ceny elektriky a ne z tech sluzeb, takze
proto jsme na tom tak jak jsme. jednou jsem to zkousel dat vsechno do
excelu, ale nic moc. uz uvadeni vseho v MWh, je podle me prasarna hodna
"smejdum" :-(. jak to bylo jednoduche, kdyz mel clovek VT + NT + jistic.
i ten OZE by jeste sel, idealne v % , aby byl clovek spravedlive
nasranej :-) ted u CEZu se zaloha na on-line uctu vypocitava
automaticky, takze je mozne byt nejak v obraze.
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Velemín