MPASM pro PIC16F152xx

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Sobota Červen 18 15:49:12 CEST 2022

Když už jste u toho, nezkoušel jste někdo SDCC ?
https://en.wikipedia.org/wiki/Small_Device_C_Compiler
je tam i odkaz na použití v MPLABX
https://sites.google.com/site/rmaalmeida/mplabx-sdcc-toolchain
Já jsem s PICy nikdy nedělal, připadají mi hodně divné, ale v dnešní
nouzi je možné vše. SDCC jsem používal tak někdy před 20 lety a pro 8051
to generovalo docela dobrý kód, v některých ohledech i lepší než
originál KEIL (např. elipsis ...). Ovšem do GCC nebo CLANG to má hodně
daleko a 20 let je dlouhá doba.

Mrazík