MPASM pro PIC16F152xx

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Pátek Červen 17 12:22:31 CEST 2022

Tak jsem si trochu prohlížel, jak probíhá překlad a zjistil jsem, že
jediné co mi schází, tak jsou soubory s definicema.
Jako náhodou téměř totožné soubory používá pic-as, takže pokud do toho
půjdu správně punkovou cestou, tak bych mohl ty soubory nakopírova,
zaregistrovat a používat i pro starý MPASM.
Mno nevím co je víc punkové, jestli používat v dnešní době asm na
programování, nebo si znásilňovat config od nepodporovaného překladače.
Ale zajímavá myšlenka to je.