MPASM pro PIC16F152xx

wek konfera na efton.sk
Čtvrtek Červen 16 11:33:49 CEST 2022

[preposielam]

Ahoj,
doporucil by som sa najskor pozriet v eshope microchipu na ceny... Ked to vsetko spocitas, pokial nemas projekty, ktore Ti to kazdy rok zaplatia, tak su to zbytocne vyhodene peniaze. Ked to chces na hobby, tak treba zit s optimalizaciami -O2, co na doma uplne staci. Inak je free este SourceBoost.com, ale ten sa mi nikdy nepodarilo rozchodit.
A.

To je jen poloviční free. Free verze mimo jiné "nemá optimalizace". To je velmi nepříjemné u midrange procesorů, kde je "context saving" na začátku a na konci přerušovací rutiny strašně dlouhej.
Narazil jsem na to, když jsem řešil něco časově náročnějšího a celkem mi to vadilo.

Jindra