soláry a solární ohřev vody

Josef Zeman jozem na volny.cz
Pátek Červen 17 09:38:09 CEST 2022

Dobrý den

Na Madeiře jsou střechy s malým sklonem, kde mají systém ohřevu
poskládaný vedle sebe venku. Podle všeho to tady vyrábí někdo ve
velkém, protože hodně jich je na pohled naprosto identických. Jen
výměníky jsou většinou dva nebo tři vedle sebe. Odchylky se samozřejmě
najdou. U nás jsou většinou sedlové střechy s větším sklonem. Co brání
umístění nádrže pod tepelně izolovanou střechu? Vyřešit vodotěsný
průchod trubek není složité. Motám se kolem antén a průchod kabelů
je to samé. Systém pak prostorově dopadne naprosto stejně včetně
vzájemné polohy nádrže a výměníků. Jen ten průchod střechou je změna.

Zeman