Novy sposob prezentacie funkcie dvoch premennych

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Červen 13 23:43:19 CEST 2022

Pěkný experiment a dobrý nápad.
Možná by se něco podobného mohlo v jemnějším měřítku používat pro
politiky při schvalování protipovodňových opatření.
Je to asi názornější i pro laiky než nějaký počítačový model.
A proti ceně těch opatření je taková mapa srandovní položka.

Jinak 3D mapy jsem kdysi vyráběl (ze dřeva, podmínkou byl ekologický
materiál, bylo to do muzea).
Mapy se standardně dělají v ose Z trojnásobně zvýšené.
Pro šíření vody to ale vliv mít nebude.

PL