Novy sposob prezentacie funkcie dvoch premennych

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pondělí Červen 13 23:20:34 CEST 2022

3D mapu ČR už jsme měli na základce někdy cca v r 1987. Sice to zrovna
nebyl 3D graf, ale 3D to bylo... vylisované z plastu.
Položili jsme to na lavici a zkoušeli, kam by při rozvodnění řek tekla
voda.
Aby to bylo líp vidět, tak jsme vodu v kropáči obarvili trošku na modro
inkoustem.
A při té příležitosti ta voda smyla někde ty barevné potisky.
Autory toho vodního testu to stálo každého 75 kč, v tý době dost peněz.
 Bylo nás 6 co jsme se přiznali, ale nadčasového experimentu se
zúčastnila se celá třída...

Bez
virů. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>