BLDC motor

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Červen 12 15:50:35 CEST 2022

Však krokáč je taky svým principem mnohapólovy BLDC motor.
Jen aby se těch pólů nemuselo fyzicky dělat tolik, tak jsou "rozmnožené"
pomocí pólových výstupků.

BLDC motor se dá řídit až extrémně přesně (s příslušnou zpětnou vazbou).
Proto taky dnes prakticky všechna kvalitní serva pro automatizaci a
řízení používají BLDC motor.

PL