BLDC motor

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Neděle Červen 12 15:22:02 CEST 2022

Jen pro zajímavost, v modelářství dnes hojně používané BLDC je krom pohonu
využívají i jako zvukový indikátor. Motor stojí a zahraje "písničku".
Pamatuji si, když jsem si před mnoha lety pořídil první komerční koptérku.
Štvalo mě, jak při inicializaci to hrálo takové protivné ukvičené tóny. A
rozebral jsem to a chtěl to piezo uvnitř ztišit.
Až po rozborce jsem zjistil, že hrají motory...