BLDC motor

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Neděle Červen 12 09:41:46 CEST 2022

Z doby, kdy jsem ještě pracoval (2010), tady mám tabulku tehdy dostupných
magnetických materiálů, přičemž nejlepší, s označením 52M  dosahuje 1.42 -
1.47 T.  Možná, že od té doby nastal ještě nějaký pokrok. Pokud by ta
tabulka někoho zajímala, můžu ji poslat soukromě, má to asi 1 MB.

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW

Bez
virů. www.avast.com