BLDC motor

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Červen 11 23:10:37 CEST 2022

Jste si tím jistý?
Jestli ano, tak Vám rád uvěřím a zařadím si to do databáze informací ve
své hlavě.
Tu informaci, že zatím tak silný permanentní magnet neumíme, mám z
nějaké přednášky na VUT. Celkem nedávno, tak před 2 roky.
Neověřoval jsem to ani nic kolem toho dál nezjišťoval, takže Vaše
tvrzení neumím nijak oponovat.

PL