Re: soláry a solární ohřev vody

Zdeněk Aster zdenek.aster na seznam.cz
Sobota Červen 11 22:30:50 CEST 2022

Teď budu jen spekulovat, ale jestli není problém u DC napětí, ono čím
vyšší, tím
snáze lze vytáhnout docela dobrej oblouk. Já bych třeba nechtěl mít doma
panely, ktere mají vysoké napětí DC, ideálně je těch 120V DC(3 v serii),
ale chápu, že
postavit měnič je jednoduší když je to napětí větší k tomu na které
střídám.....
Ale představa, že mám na střeše DC 360V je pro mne taky nic moc.....

Jinak ta zodpovednost je ta, ze odjsitit DC, které je dostatecne
"neomezene" (rozumnej
jako kdyby ho dodavala sit), je v podstate brnkacka, ale odjistit
solarni panel na
primo je defacto nemozne, respektive je nutne to predimenzovat a
nevyuzivat maximum........

Zdeněk Aster