Re: soláry a solární ohřev vody

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Sobota Červen 11 21:32:40 CEST 2022

Tak vám nevím, prý připojit DC rovnou do bojleru je prý ptákovina (na
druhou)....

Riziko může být i  standardní AC když to připojí diletant. Mě tahle debata
nic nedává, jak jsem psal vím o 2 případech, kde to funguje naprosto
perfektně. Se standardním boilerem Okce 80. A dlouhodobě. A lidi okolo toho
rozhodně nenechají ohnít přívod ke spirále tak jako jste to někde vy viděl.
Je to o tom, že se k tomu musí přistupovat zodpovědně...