Re: soláry a solární ohřev vody

AZe aze na seznam.cz
Sobota Červen 11 19:38:52 CEST 2022

Jenom taková malá poznámka: rozžhavená keramika není izolant. Jo, a AC proud 50Hz nevyvolá rozklad vody na O2 a H2. Běžně se v laboratořích používají 3f destilační přístroje na vodu, kde jsou přímo ve vodě elektrody pro její ohřev.
aze

From: Jan Kuba
Sent: Saturday, June 11, 2022 4:32 PM
To: HW-news
Subject: Re: OT: soláry a solární ohřev vody

Já ještě zareaguji... už to tu proběhlo, už to tu někdo zmiňoval...
Jaká elektrolýza? Jaký je rozdíl v elektrolýze při střídavém a stejnosměrném proudu? Plyn se bude vyvíjet vždy, už to tu někdo popisoval.
Nějak mi stále není jasné, proč mezi panely a spirálu dávat ještě nějaký měnič, který to ss rozseká na st.

A znovu - boilery, které jsem já viděl mají spirálu zasunutou v suchu v trubce uvnitř. A když boiler teče tak vždycky jinde, než do tý trubky.
A i kdyby to teklo do tý trubky, což se stát může, tak v originále st napájení fíčko ( pokud tam je)  pozná , že to tam teče a vybaví. U toho ss řešení je samozřejmě důležité hlídat svod spirála/boiler-voda.
Ale bez toho a bez dalších bezpečnostních opatření /ss zkrze kontakty orig. termostatu atd../ to provozují právě jen Ti diletanti, kteří tu byli prezentováni v odkazech atd...
Já vím zase o instalacích, kde to funguje OK a řešené je to elegantně.

Vždycky se najdou nějací blbci, co někde něco vytvoří a je to nebezpečné. Já to tak nedělám a nehodlám dělat :-)

Původně jsem se ptal na panely, přednášku o elektrolýze , Darwinovi a další jpp atd.. jsou vážně zbytečné... Alespoň pro mne.

     Bez virů. www.avast.com