Re: OT: soláry a solární ohřev vody

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Sobota Červen 11 16:32:17 CEST 2022

Já ještě zareaguji... už to tu proběhlo, už to tu někdo zmiňoval...
Jaká elektrolýza? Jaký je rozdíl v elektrolýze při střídavém a
stejnosměrném proudu? Plyn se bude vyvíjet vždy, už to tu někdo popisoval.
Nějak mi stále není jasné, proč mezi panely a spirálu dávat ještě nějaký
měnič, který to ss rozseká na st.

A znovu - boilery, které jsem já viděl mají spirálu zasunutou v suchu v
trubce uvnitř. A když boiler teče tak vždycky jinde, než do tý trubky.
A i kdyby to teklo do tý trubky, což se stát může, tak v originále st
napájení fíčko ( pokud tam je)  pozná , že to tam teče a vybaví. U toho ss
řešení je samozřejmě důležité hlídat svod spirála/boiler-voda.
Ale bez toho a bez dalších bezpečnostních opatření /ss zkrze kontakty orig.
termostatu atd../ to provozují právě jen Ti diletanti, kteří tu byli
prezentováni v odkazech atd...
Já vím zase o instalacích, kde to funguje OK a řešené je to elegantně.

Vždycky se najdou nějací blbci, co někde něco vytvoří a je to nebezpečné.
Já to tak nedělám a nehodlám dělat :-)

Původně jsem se ptal na panely, přednášku o elektrolýze , Darwinovi a další
jpp atd.. jsou vážně zbytečné... Alespoň pro mne.

Bez
virů. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>