Hobby osazovacka

Ondřej Janovský ondrej.janovsky na alarex.cz
Pátek Červen 10 10:00:30 CEST 2022

Ano, OpenPNP je dobrá volba. Pořád se vyvíjí, k dispozici zdrojové kódy,
komunita.

Na řízení se používá kde co, v podstatě to vystačí i s běžnou deskou na
řízení 3D tiskárny.

Za mě je nejobtížnější vyladit rozpoznávání součástek pomocí kamery.
Zkouším různá provedení a zatím se to občas splete tak, že to pohází
součástky po desce :) . Vychází mi z toho, že je potřeba kompletní
zakrytí stroje, nebo alespoň prostoru kamery a hlavy.

Oja