Hobby osazovacka

Středa Červen 8 06:30:10 CEST 2022

Uz se to tady dlouho neresilo, asi nejdotazenejsi projekt je Open PnP?

Na Ali lze sehnat ruzne sady - ram s vedenim za cca 7000, motory,
mechanika hlav a dalsi elektrovybava za cca 13000 a zbyva nejaka ridici
elektronika kde trochu tapu. Feesery pasku se daji vytisknout a koupit
na to sadu dilu na Ali za 260/kus

Je to dobra cesta takhle poskladat zaklad a pak do toho vlozit nejake
vlastni inovace? Zase shanet jednotlive dily, laserovat plechy... se mi
moc nechce.

Lite Placer se da koupit jako stavebnice cely ale to mi prijde jako
takova horsi a hlavne dost uzavrena mechanika pro dalsi rozvoj.