Re: OT: soláry a solární ohřev vody

Zdeněk Aster zdenek.aster na seznam.cz
Středa Červen 8 17:55:13 CEST 2022

Tak a teď mi ještě někdo řekněte jaký mají jističe od panelů význam?
Jediný, který mě napadá je ten, že když mám spojené tři panely paralelně,
tak aby netekl proud ze dvou osvícených panelů do jednoho zakrytého,
protože většinou má v datasheetu napsáný maximální proud v závěrném
směru ten samý co umí dodat.....

Jinak jak chcete jistit od panelu k mppt mě fakt nenapadá. Protože pokud
panel dá
maximálně 10A a já tam dám 10A jistič tak se vlastně nemá jak vybavit a
pokud dám
menší tak budu muset nějak zajistit, abych nebral víc a navíc se okrádám
o energii....

Zdeněk Aster