Re: OT: soláry a solární ohřev vody

Slavomir Skopalik skopalik na elektlabs.cz
Úterý Červen 7 23:00:27 CEST 2022

Panel se chova jako +- napetovy zdroj s proudovou pojistkou.

Tj. naprazdno je tam +- co je napsano v datasheetu, pri zatizeni od
urciteho I v zavislosti na osviceni

prejde do proudoveho rezimu.

Tj. vystupni napeti nepresahne limit vstupniho, tak je muze byt vykon
jakykoliv, proste se nevyuzije.

Hloupe reseni:

   Predimenzovat panely a neresit regulaci.

Inteligetni reseni:

   PPTP step down menic.

Slavek

Ing. Slavomir Skopalik
Executive Head
Elekt Labs s.r.o.
MASA - Collection and evaluation of data from machines and laboratories
http://eng.elektlabs.com/products-and-services/masa
Address:
Elekt Labs s.r.o.
Chaloupky 158