RE: OT: soláry a solární ohřev vody

Pavel Urbančík hw na itherm.cz
Úterý Červen 7 22:50:37 CEST 2022

Aby to běhalo, tak musí odpovídat výkon panelů, vůči přikonu tělesa.

A aby to fungovala I v době kdy nesvítí ideálně, tak je potřeba regulator, protože panel je proudový zdroj.

Tzn něco jako https://www.bel-shop.eu/kategorie/mpps-stridave-regulatory-pro-ohrev-vody/

Pavel

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Jan Kuba
Sent: úterý 7. června 2022 20:22
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: OT: soláry a solární ohřev vody

Poradí mi někdo kde, a jaké FV panely dnes koupit? Jde o cca 1kW ...zadání je  přímé připojení k bojleru, tedy celkové napětí 200-280V ale není podmínka.
Našel jsem na webu spousty nabídek a popravdě se v tom nevyznám...

Koukal jsem i na bazar - chtějí cca 2200 kč  za 230W   ale nepřijde mi to až tak zajímavé...
např:
https://www.sbazar.cz/SunriseEnergy/detail/168171646-fotovoltaicke-solarni-panely-scheuten-230-240w?utm_source=sbazar&utm_medium=email&utm_campaign=email-reply-owner&utm_content=advert-link

Bez virů. https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=webmail