Re: OT: soláry a solární ohřev vody

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Úterý Červen 7 20:22:02 CEST 2022

Poradí mi někdo kde, a jaké FV panely dnes koupit? Jde o cca 1kW ...zadání
je  přímé připojení k bojleru, tedy celkové napětí 200-280V ale není
podmínka.
Našel jsem na webu spousty nabídek a popravdě se v tom nevyznám...

Koukal jsem i na bazar - chtějí cca 2200 kč  za 230W   ale nepřijde mi to
až tak zajímavé...
např:
https://www.sbazar.cz/SunriseEnergy/detail/168171646-fotovoltaicke-solarni-panely-scheuten-230-240w?utm_source=sbazar&utm_medium=email&utm_campaign=email-reply-owner&utm_content=advert-link

Bez