Re: Kicad6, takový neštěstí

Pátek Červen 3 19:11:27 CEST 2022

Netlist se uz asi dlouho explicitne nepouziva, v pcb editoru je ikonka
aktualizovat ze schematu nebo tak nejak a udela to vsechno automaticky.
Rozdily proti 5 jsou znacne ale uz jsem si zvyknul a je to funkcne IMHO
velky prinos. Akorat 3D vizualizace je sakra pomala a pritom vypada
stejne, co tam autori sakra tak zhorsili?