Kicad6, takový neštěstí

Jaroslav Lukeš lsh na wo.cz
Pátek Červen 3 19:05:54 CEST 2022

Dobrý den,

ano, musel jsem si dát Kicad 6, neboť jsem potřeboval naimportovat
složitější tvar desky v SVG (5ka mi to v tom co umí nebrala). No a
kupodivu deska udělaná v 6 nešla naimportovat do 5. Takže 6, OK.

Jaké je správné workflow? Mám problém s tím, že když upravím schéma, do
desky to ne a ne dostat, ikdyž si vygeneruji netlist (vydolovaný z menu,
není na liště)

Nějak si zvykám, že schéma - kopírování Ctrl C, deska jen obligátní C...
Ale to že nevidím změny ze schématu mě teda dost vytáčí.

To jako to celé dělali indiční programátoři, nebo jsem něco důležitého
nepochopil? Jako kdybych to věděl, tak to udělám v té 5ce, ale mám tam
už toho udělaného víc a znova se mi nechce...

Děkuji, JL.