Re: Napití USB-C

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Neděle Červenec 31 22:13:53 CEST 2022

> A přes to všechno, když dojde na návrh DPS, může být padů třeba jen 6,

Iste. Akurat ten konektor je, co sa tyka navrhu DPS, no, akobysomto, aby ma
odtialto admin nevyhnal a aby som verejne mravy neporusil... proste...
debilny.

> Akorát je vopruz, že je
> k tomu potřeba nejen specializovanej šváb, ale ještě k němu procesor, co

Myslim, ze som to bol pisal: netreba specializovany svab, staci sa pozriet
na to diskretne riesenie od ST, je to rozsirujuca doska k Nucleo-F072. Je
obsolete takze schema uz nie je priamo na stranke, ale snad sa bude dat
vyhrabat (v najhorsom skusime vyzobrat od miestnych STckarov, alebo skusim
sa pozriet ci som si ju neodlozil).

Ale asi s tym specializovanym svabom je tam vyrazne menej smetia.

Alebo specializovany mcu bez specializovaneho svabu, u ST je to 'G0 (aj
'G4), teda ak to nema vediet aj by zdrojom a spinat tie divne napatia
atd.apod.

wek