Re: OT: Lepení hliníku

Jiri Foldyna jiri.f na foldynovi.cz
Neděle Červenec 31 15:59:19 CEST 2022

Dne 31.7.2022 v 15:35 Petr Labaj napsal(a):
> No ale protože o konstrukci víme pořád celkem prd (i přes nějaký
> náznak), tak všechno stejně můžou být jen neurčité univerzální rady.
> Třeba podle toho popisu (rošt + prkna) by se mi jako rozumné jevilo ty
> hliníkové profily vůbec nespojovat a svázat je jen přišroubováním těch
> prken.
> Ale může to být taky úplná blbost, protože slutečný záměr neznám.
>
> PL

Omlouvám se, asi jsem měl doplnit, že to pochozí zakrytí gravitační
fitrace musí jít občas (cca 1x měsíčně v sezóně) zvednout, aby se dalo
sestoupit k tomu filtru (velikost cca 180x180x100 cm) a vyčistit jej.
Ten rošt s terasovými prkny musí jít okolo jedné delší strany zvednout
(jako dveře naležato :-) z vodorovné do téměř svislé polohy, aby se tam
dalo vlézt a tu údržbu provést. Proto neuvažuji o samonosné dřevěné
konstrukci, jakkoli by to bylo nejjednodušší. Ta terasová prkna samotná
budou vážit cca 120 kg, takže další dotaz, který jsem plánoval vznést,
směřuje k tipu na vhodný elektropohon pro otevírání :-)

Díky
jf