Re: OT: Lepení hliníku

Ivan Kišš Ivan.Kiss na novohrad.sk
Neděle Červenec 31 15:19:30 CEST 2022

A ja dodám ako nitovať matice, bez použitia špeci nástroja:
https://www.youtube.com/watch?v=Ax9fXQN4dGU

Ak mám, tak na dotiahnutie použijem predĺženú maticu a mažem závit.
Aby sa nitovacia matica pri používaní nepretočila treba minimálne
neošetriť otrepy na vnútornej strane. Ak sa dá, je dobré urobiť pár
seknutí do hrany na vnútornej strane otvoru.
IK

Dňa 31. 7. 2022 o 14:38 Martin Záruba napísal(a):