OT: PH v bazene

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Sobota Červenec 30 11:50:55 CEST 2022

Ono nachytat 20 m3 dešťové vody v rozumném jarním  čase není tak úplně
jednoduché.  Já napouštím normální pitnou vodou z obecního vodovodu, která
pochází z podzemních zdrojů a asi je trochu chlorovaná.  Není to úplně
levná záležitost, ale vstupné na koupaliště taky není zadarmo.

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW

Bez
virů. www.avast.com