Re: Ohřev solárních panelů

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Červenec 29 19:48:22 CEST 2022

Ono by se to možná dalo udělat celkem jednoduše. Jen natvarovat meandr
třeba z tenkostěnné silikonové hadice a nějak to heftnout k zadní stěně.
Vodu honit čerpadlem, které pojede z toho soláru. Takže nesvítí -
čerpadlo stojí.
Na zimu jednoduše sundat a hadici vypustit. Stejný režim, jaký používáme
u zahradních hadic.
Ale chce to ten bazén a snadno přístupnou zadní stěnu solárních panelů.

PL