Re: Ohřev solárních panelů

Pátek Červenec 29 18:12:29 CEST 2022

Asi by byl problém to kombinovat s tou vodou - těsnost, zavčas to před
zimou vypustit... a získáte tím 10% elektriky? Má to cenu? Pokud to
nebude čistě jako chladící voda a budete si brát teplou jen když
potřebujete (ohřev TUV), zase budete řešit chlazení, když zrovna vodu
neberete. Ostatně když jsem se ptal, proč na Bali nemají na střechách
FVE (ale za to si tam každý ohřívá vodu), prý že by se tam ty panely
přehřívaly.

Anděl