OT: PH v bazene

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Červenec 29 17:20:34 CEST 2022

Nejsem bazénář, takže laická otázka.
Jak široké je rozpětí, ve kterém se pH může pohybovat?
Co je to, čemu odchylka pH vadí?
A není to rozpětí tak široké, že už by se odchylky daly poznat chutí?

K "biologickému čidlu" v jiné aplikaci:
Já třeba do dešťovky používám modrou skalici.
A i když jí tam dávám jen tak málo, že stále ještě plní normu pro pitnou
vodu
a tedy pro trvalou konzumaci (1 PPM mědi, tedy 4g modré skalice na kubík
vody),
tak myslím, že to chuťové poznám.
(píšu "myslím", protože můžu být ovlivněn tím, že to vím, a tak to není
exaktní test)

PL