Re: OT Když je ultrazoom opravdu ultra

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Čtvrtek Červenec 28 13:28:13 CEST 2022

Ano a o tom to je a pro pár lidí jsem něco dělal i když né ostřiče.
Jsem rád že se i tady o tom něco napsalo, je to o technice a ta jede
kupředu
jak rychlík.
Mám tady spoustu videostřižen ale už většinou jen na PCI, pokud má někdo
zájem
tak za šampíko pro mojí přítelkyni Bohemka Brut nebo bílé suché.
Karty spíše pod starší Win asi tak do Win 7. DC10 a podobné.
Nemám čas a ani místo kde je přezkušovat.
V případě nefunkcí peníze zpět a možná vybuduji nějaké pracoviště kde to
půjde prubnout.
No, vzhledem k mému zdr. stavu nemohu dělat 300% rychlostí a spíše tak 50%
a když si někdo přijede, tak se dokážu nastartovat ale cestování už je
problém.
Snad se z toho ještě vyhrabu :-D
Jindra Polívka