BMS pro LiFePo4

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Středa Červenec 27 20:00:30 CEST 2022

Trochu jsem googlil a někdo dokonce psal, že mu ten zkrat, který se udělal
na balancovacich přívodech udělal takový menší požár... Takže tam ty 2A
pojistky asi dám (objednal jsem si držák na 6 "autopojistek").

Dále bych chtěl mít co nejblíže plusu pólu baterie takovou havarijní
pojistku, kdyby všechno selhalo. Jde o malou baterii 4s 50Ah, ale i z tak
malé baterie mám docela respekt, hlavně co se týče případných následků...
takže jsem přemýšlel o něčem podobném:

http://www.jb-elektronik.cz/e-shop/?action=detail&id=ID725

Je na tom něco špatně?