Problem s touchscreenem

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Středa Červenec 27 11:43:57 CEST 2022

To zní i docela zajímavě - jedna z poslední série nám podobným způsobem
umřela i v klimakomoře. Pozeptáme se tedy i subdodavatele, jestli třeba
nezměnili svého dodavatele nebo lepidla na tu krycí fólii, to by také mohlo
být řešení. No a umíralo by to cestou do Číny, protže to dva dny leží v
letním počasí na sluníčku v kontejneru. Smysl by to dávat mohlo.

Díky za tip.

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "Evzen Horna" <ehorna na cmail.cz>
To: <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Wednesday, July 27, 2022 11:24 AM
Subject: Re: Problem s touchscreenem

Pokud jsem to správně pochopil, tak je dotyková plocha někde sepnutá.
Pokud by došlo v nějakém místě k většímu pnutí té krycí fólie, mohlo by
to mít tendenci to tlačit směrem dovnitř. U mě se ten problém takto
podobně jevil. Použil jsem těch LDC celkem více jak 100 ks a problém
nastal u cca 3ks z jedné série. Problém ale může být samozřejmě i úplně
jinde.

EH