Problem s touchscreenem

Evzen Horna ehorna na cmail.cz
Středa Červenec 27 11:24:44 CEST 2022

Pokud jsem to správně pochopil, tak je dotyková plocha někde sepnutá.
Pokud by došlo v nějakém místě k většímu pnutí té krycí fólie, mohlo by
to mít tendenci to tlačit směrem dovnitř. U mě se ten problém takto
podobně jevil. Použil jsem těch LDC celkem více jak 100 ks a problém
nastal u cca 3ks z jedné série. Problém ale může být samozřejmě i úplně
jinde.

EH