Problem s touchscreenem

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Úterý Červenec 26 22:21:44 CEST 2022

Fyzicky neni videt lautr vubec nic. Zatim to vsechno smeruje spis k tomu
tlaku, na dvou pokovenych plastovych destickach prece neni co rozbit (jo, ty
mikrovlny by to dokazaly odparit, ale to uz by asi videt bylo). Dneska jsem
jeden touch rozlozil a tak nejak mi dava smysl, ze kdyby se nizkym vnejsim
tlakem mirne nafouknul, plyn (nebo vzduch nebo co ja vim co to je) by si
odfouknul nejakou netesnosti kolem privodu, tak jednak muze odlepit ten
privod od te pokovene vrstvy a pak vnikne minimalne nejaka nespolehlivost,
jednak po srovnani tlaku muze zustat "pricucly", protoze kolem toho vyvodu
si uz zpetne nenasaje - je tam nejaka silikonova zalivka, ktera ale nemusi
byt stopro tesna a klidne muze fungovat jednocestne.

Uvidime, kontaktoval jsem (ex)kolegy zde z konference a zkusime to prohnat
barokomorou, tohle vypada fakt podivne. Mimochodem - dneska nam prijely
dalsi tri vadne kusy. Z petikusove dodavky... To je fakt na mrtvici.
Zajimave je, ze koncovy zakaznik je zvykly vzit novy displej, spustit
kalibraci dotykovky a pak ho teprve zacit pouzivat. Na tom by nebylo nic
divneho, ale ty displeje od nas odchazeji zkalibrovane... Takze cestou se
neco stane, co ho nejak rozhodi, a nektere kusy to preziji. Opravdu moc
fajn.

Dodavatele jsme kontaktovali, popsali zavadu i jeji prubeh a uz si take lame
hlavu, ale zatim zadny naznak reseni.

Pavel Kutina