Problem s touchscreenem

konference na vojtek.biz konference na vojtek.biz
Úterý Červenec 26 17:36:55 CEST 2022

Napadli mě už jen mikrovlny, ale proc by to nekdo strkal do mikrovlnky, nebo
pred radar teda fakt netusim :)
Mimochodem je na tom neco fyzicky videt ? Pripadne v ruznem spektru / barvě
I jen blbe rozložení na RGB občas ukáže zajímavé věci.
J.V.

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Pavel Kutina
Sent: Tuesday, July 26, 2022 10:28 AM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: Problem s touchscreenem

Díky všem, po barokomoře se někde podíváme, nenapadne někoho ještě nějaký
jiný princip, podle kterého by to mohlo selhávat? Ten tlak je asi ta
nejpravděpodobnější varianta, ale kdyby někoho napadlo jerště něco jiného?

Rentgenování by tomu ublížit nemělo - pasivní rezistivní touch by asi
reagovat neměl, nemluvě o tom, že v průběhu svého krátkého života byl
rentgenovaný mockrát.

Pavel Kutina