Re: příjem NTP ESP8266/32

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Úterý Červenec 26 09:25:50 CEST 2022

Ten pool je zřejmě vymyšlený docela dobře, já bych ho použil. Zřejmě
točí ty IP adresy podle vytížení serverů, je to docela fofr, IP adresy
se úplně změní za 2 až 3 minuty. Protože se to někde kešuje, může to být
i častěji. Klidně můžete použít jediné doménové jméno a i když je ten
UDP klient úplně hloupý a používá třeba jen tu první IP adresu z DNS
záznamu, dostanete po každém připojení stejně jinou IP adresu a nemusíte
se tím tedy zabývat.
Jen je potřeba po každé chybě udělat to kolečko jak píšete. To je
opravdu nutné.

Mrazík