Aky je to tranzistor?

Ivan Kišš Ivan.Kiss na novohrad.sk
Pondělí Červenec 25 18:32:27 CEST 2022

Nie páni, netrápte sa. Zariadenie je dobre navrhnuté roky overené
obrovskými sériami po celom svete.
Hold výstupný spínač s poistkou má svoje limity. Napríklad nezvládne
vždy skrat a podobne :-)  Áno, niekto povie, že to môže byť navrhnuté aj
skratuvzdorné, ale fakt to netreba. Potvrdené dlhoročnou praxou. Poruchy
sú sporadické. Toto je výnimka.
IK

Dňa 25. 7. 2022 o 18:02 Jan Waclawek napísal(a):