Aky je to tranzistor?

Ivan Kišš Ivan.Kiss na novohrad.sk
Pondělí Červenec 25 18:03:27 CEST 2022

Áno, zvýšená poruchovosť je zapríčinená preťažením - poruchou na
pripojenom zariadení tretej strany. Toto ja nemám celkom pod palcom.
Odstraňujem dôsledky. Spolupracujúci partner odstraňuje príčinu. Je to
však roztrúsené po Slovensku, tak počítam s tým, že sa pár kúskov ešte
odpáli, kým to bude všade vyriešené.

Ešte dodám, že zo strany výrobcu je oprava zabezpečená - výmena celej
dosky elektroniky. To len ja, ako iniciatívny blbec, uvažujem nad
výmenou tranzistora a poistky. Kanibalizovaním som dva kúsky získal a
nákup nových sa trochu komplikuje...
IK

Dňa 25. 7. 2022 o 16:25 Jan Waclawek napísal(a):