Re: příjem NTP ESP8266/32

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Neděle Červenec 24 11:26:16 CEST 2022

A este jedna rada.
NTP klient sice pooluje vsetky nastavene servey, ale  synchronizuje sa len
na jeden, ktory si vyberie podla ostatnych parametrov v komunikacii
(stratum, delay, jitter...)

Nerobi priemery, ani nahodne, ci pravidelne zmeny  vyberu servera.

Dodo

Dňa ne 24. 7. 2022, 11:18 Dodo Racek <dodoracek na gmail.com> napísal(a):