Re: příjem NTP ESP8266/32

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Neděle Červenec 24 11:18:24 CEST 2022

Ak sa da, tak si logujte datum a cas z vaseho pocitania casu a co chcete
nastavit. Napriklad na sd kartu ako rotacny log, alebo na log server.

Podla zalogovanych hodnot, ktore chcete nastavit sa mozno bude dat odhadnut
ktorym smerom patrat.
Napr. Sedia minuty a sekundy, ale nezedia hodiny -> problem casove pasmo...
atd.

Dodo

Dňa ne 24. 7. 2022, 10:22 Petr Zapadlo <zapik na email.cz> napísal(a):