Re: myčka BOSCH zavada, typ, navod ?

Jiri Foldyna jiri.f na foldynovi.cz
Sobota Červenec 23 16:08:07 CEST 2022

Dne 23.7.2022 v 15:27 Jindroush napsal(a):
> Jaké přesně, to mě zajímá?
>
> +Žere to míň vody
> +Žere to míň energie
> ~Dá se využít šedá voda
> - trvá to dýl
> +líp to meje
> - možná to může být komplikovanější než "opravit se to dá kladivem"
>
> Já bych do 15 let staré myčky osobně investoval jen odvoz do sběrného
> dvora, ale co já tomu rozumím...

Dobrý den,

za mně (ale je to jen můj názor)

Žere to míň vody - je mi to jedno
Žere to míň energie - je mi to jedno
Dá se využít šedá voda - nemám, je mi to jedno
trvá to dýl - v drtivé většině případů myju přes noc - tedy je mi to jedno

+++++++++++++++++líp to meje.
Nějakou dobu jsem měl nějakou brutálně EKO Whirlpool bestii. Potřeba
dvojího mytí byla běžná, což byl důsledek nedostatečného EKO množství
vody a nedostatečné EKO teploty. Pro mně je důvodem k používání myčky
právě bezproblémové KVALITNÍ umytí nádobí.

možná to může být komplikovanější než "opravit se to dá kladivem" - pro
mně out of scope.

Závěrem bych si dovolil citovat jednoho prodejce aut, který mi na
povzdech, že to žere i trávu u cesty a svačinu na zadním sedadle odvětil
"kdo chce opičku, musí mít na banány" :-)

Na uhlíkovou stopu seru.

jf