Re: myčka BOSCH zavada, typ, navod ?

ajtservis info na ajtservis.cz
Sobota Červenec 23 15:53:19 CEST 2022

k tomuhle uz se vyjadruji i v dtestu, ze nesmyslna snaha umyt/vyprat
skoro bez vody a elektriky = bidnej vysledek. hlavne u prani. nekde musi
byt proste strop :-)
u nove veci chce videt clovek zmenu/vysledek. pak mate lednici zvenku
stejne velkou, ma polovicni spotrebu, ale uvnitr je z jazde strany o 5cm
vice izolace a prostor v cudu :-)
pokrok ano, o tom zadna.
t.

--