Re: Požár soláru - měření úbytku na DC kabeláži

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Červenec 21 22:14:24 CEST 2022

A píšou tam prosím něco víc?

Je to nějaká ta ptačí služba.
Zkusil jsem se tam připojit. Chtělo to po mě datum narození, to jsem
ještě rozdejchal a něco si vymyslel.
Ale když to pak po mě chtělo odkliknout, že chci sledovat
Pekarovou-Adamovou a Baracka Obamu (nevím, co z toho je horší), tak to
už na mě bylo moc.
A tak jsem se nic nedozvěděl.
:-(

PL