Re: Požár soláru - měření úbytku na DC kabeláži

Stanislav Šmejkal smejkal na smejkal.com
Pondělí Červenec 18 21:52:35 CEST 2022

Mokošínská ulice - jde o rovnou nebo téměř rovnou střechu. Ta je
plastová a tam má co hořet. Průšvih je, že to zasáhlo minimálně dva
domky v řadovce.

https://twitter.com/HasiciPraha/status/1550110705424089090

Standa