Re: Požár soláru - měření úbytku na DC kabeláži

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Červenec 21 21:47:14 CEST 2022

No, toho materiálu v kabelu zase není tolik, aby z toho nějak dlouhodobě
kapal žhavý kov.
A myslím, že i velmi jednoduchým měřením bych ve 4-drátovém zapojení
poznal rozdíl mezi funkčním a nefunkčním kabelem.
Po tenkých drátech bych to jistě tahal až po omezení proudu vhodně
dimenzovaným odporem hned u panelů.

PL