OT: Zpomalene kolecko u mysi

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Čtvrtek Červenec 21 21:12:28 CEST 2022

Zdravim,

uz druhy tyden hledam co se stalo...pouzivam bezdratovou vertikalni mys
z Lidlu, protoze se mi skvele drzi a funguje take skvele...teda az do
minuleho tydne.

Po asi dvou letech mi prastalo tlacit jedno tlacitko...tak jsem ji
rozbral tlacitko prostriknul a slozil...vsechno fungovalo. Pak jednoho
dne prestalo reagovat rolovaci kolecko...respektive jak kdy. Myslel
jsem, ze jsem tam neco pri skladani blbe slozil nebo ze proste uz se
porouci. Objednal jsem tedy novou, ale ona se chova uplne stejne.

Zkoumal jsem to trosku vic a ono to kolecko funguje vzdycky, ale jakoby
se zpozdenim. Prekkliknu okno a kdyz chvilku pockam a rozjedu ji pomalu
tak zacne fungovat a uz funguje. Po prekliku jinam zase nejede a vse se
opakuje. Pohyb a tlacitka funguji bez zadrhavani takze problem s
prenosem neni. Zkousel jsem klasickou mys do usb a tam je vse ok.

Skoro mam podezreni, ze to je nejaka vypecenost s nejakou aktualizaci
Win 11.

Nepozorujete take nekdo neco?

RV