Stare skrutky

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Čtvrtek Červenec 21 00:36:06 CEST 2022

Ako hovori kamaratka.. su HW zasahy a SW zasahy. U tych SW sa da
urobit "undo", u HW spravidla nie. Ten silikon podla tejto definicie
spada do SW, prerezanie zavitu do HW. Pri historickych kuskoch by som
si osobne rad zachoval moznost uviest ich do povodneho stavu. Nechat
si zadne vratka pre nejake to "undo" ma zmysel :)

miro